УСТОДӢ ВА Ё АНЪАНАИ МЕНТОРӢ

Main Article Content

Нурулло Масидикович Юлдошев

Abstract

Тараққиёти имрӯзаи илму фан, техника ва пайдошавии анвои гуногуни таълим ва тадрис мисли таълими масофавӣ, ӽанӯз натавонист ҷои муӽими устозу мураббиро  бигирад. Сӯӽбати устозони пуртаҷруба ва олимони бузург, ки дар сурати муқаррар амалӣ шавад, дорои фавоиди хубу ногузире ӽаст, баӽри ӽар як пажӯӽишгар ва ӽатто тоҷирону  мутахассисони улуми дақиқ. Дар дунёи имрӯза вожаи махсуси «ментор» ва «ментор доштан» ба маънии устози  олиму пурдон ва маслиӽатгар доштан, паӽн шудааст. Насоиӽу раӽнамоии чунин устозон сабаби тезтар ва осонтар расидан ба марому мақосид ва муваффақ гардидан метавонад шавад.

Article Details

Section
Articles

References

Бутенко В.С., Бутенко О.С. Наставничество как форма непрерывного образования и профессиональной самореализации. // Гуманитарные и социальные науки. Серия «Психология». 2012 №4. С. 248-255

Исомиддинов Ф.Зулисонайн адиблар. – Тошкент: Янги нашр, 2013. – 136 б.

Исомиддинов Ф.,Дусматов Х.,Жума Ж., Ўзбек тилининг форс-тожикча ўзлашмалар луғати.– Фарғона: Classik, 2021. – 354 б.

Исомиддинов Ф.Пандрезаҳо (Гуфта, панду насиҳат ва суханҳои оқилонаи олимони бузурги дунё). – Тошканд: Янги нашр, 2016. – 155 с.

Коверова М.И.,Менторское сопровождение управленческих проектов руководителей образовательных организаций. // Человек и образование. 2022. №3. С. 33-44

Попова Л.В., Особенности менторства как форма сотрудничества и развития в образовании одаренных обучающихся. // Нижегородское образование.,2018, С.4-9